Busracann Kızlar merhaba 23+2 hamileyim bugün sürekli akıntım oldu otururken yürürken bile, iki saattir filan da vajinada kasılma ve baskı tarzında şeyler oluyor neden olabilir sizce aydınlatır mısınız :(
NobleMom Busracann kasılma vajinada olmaz karında olur. Vajinal ağrıdan bahsediyorsanız eğer bu aylarda çok normal. Baskı hisside normal. Çatı ağrısı olur hatta genelde. Bende sürekli yaşıyorum. Akıntınız içinde doktorunuza söyleyin mantar açısından değerlendirsin. Enfeksiyon tarzı bişeyde olabilir tedavisini olmanız lazım bebek için enfeksiyon mantar vs. iyi değil