miniklerinannesii00 doktorlarimiz ayni kişi olabilir mi acaba😀 benimde tüp bebek iki embryo transfer edildi ve biri bölünerek 3 oldular ayni sekilde benimde doktorum riskli olduğunu söyledi 1 taneye düşürmeyi önerdi 3 ay bekle sonra teke düşürürüz dedi ama ben istemedim bunun vebalini alamam rabbim bana 3 evlat vermis nasil kiyarim canina, istemedim yani suan Masallah hersey yolunda gidiyor insallahhta böyle devam eder ayni sekilde sizinde tabi