siyabe Kızlar çamaşır makinam o kadar tozlu çıkarıyor ki çamaşırları bende kurutma makinasi almak istiyorum kurutma makinasi tozları gittiriyot mu bide hangi marka kullanıyorsunuz 🙏
Damla siyabe beko km 99 b aldım 5 ay önce çok çok memnunum kıyafetler öyle temiz çıkıyor ki elim ayağım oldu
Avril Gideriyor evet evin tozu bile azalıyor kurutma makinesi sonrası Ben Siemens kullanıyorum memnunum
Afrodid Avril ben kullanıyorum eşimle benim toza da alerjimiz var sürekli eşya katlarken hapşırıyoruz. Aldık gayet azaldı. Ve aşırı yoz topluyor biz çok memnunuz Bosh markasını kullanıyoruz.
siyabe Damla tozları alıyor değil mi silkelediginizde toz çıkarmıyor değil mi çamaşır 🙄 ben yoruldum inanın en iyisi hangisi ise onu alacağım yeter ki bitsin tozlar
Damla siyabe asla toz felan yok ve alırsanız ironfinish özellikli tercih edin herşey ütülü çıkıyor ben çok pişmanım evlenirken almadığıma
Damla siyabe özellikle evde bebek varsa kesinlikle gerekli ben o çıkan tozu tüyü gördükten sonra iyiki bebeğim öyle giymek zorunda kalmadı diye daha çok içime sindi
ciceklianne Alalım henüz iki hafta oldu. Eşimin vücudundaki minik kıllar ile gerçekten başım beladaydi. Ama inanın atletin içindeki o minicik kılları bile filtre topluyor.
Arzu177 Grundig aldim bende cok memnunum yumusacik ve burusturmadan cikariyor siddetle tavsiye ederim