Melikeadiguzel1 şöyle düşün doktorum açıkladı içtiğin prilam altı saat sonra etkisini gösteriyormuş ve 24 saate kadar etkisi varmış. Tabii etkisi azalarak kaybolur ama sabahları rahat uyanmak için prilamı gece içiyoruz. Benim sabah bulantılarım değil akşam üzeri oluyordu. Bana bir tane de sabah kalkınca al demişti. Ben de düşündüm sabah kalkınca aldığım öğleden sonraya etki ediyor. Öğlen alırsam akşam bulantılarını bastıracak. Gece iki öğlen bir tane alıyorum. Baharatlı, salçalı yemediysem aşırı yemediysem rahat ediyorum. Doktora sordum yine ben bunu böyle kullanıyorum diye. Çok iyi yapmışsın. Bulantın akşamsa ilacı sabaha kaydırman mantıklı olmuş dedi