seizetheday Geçen hafta hastaneye gittiğimde doktorum 4. 5 haftalık falan olduğunu söyledi şuan karnım şişti sanki 4 5 aylık hamile gibiyim ilk gebeliğimde 7 aydan sonra karnım çıkmıştı bu normal mi ikinci gebelik olduğu için mi böyle bilgisi olan yazabilir mi
Bryldz7 seizetheday valla bende de aynı ilk gebeligimde hiç karnım yoktu şimdi 5+1 deyiz karnım öyle bir şiski anlamadım
Ayselkayaa seizetheday Nasıl bi şişlik peki rahatsız ediyor mu seni hani böyle yemek yedikten sonra acayip bi şişlik olur rahatsız hissedersin öyle bişey mi
peri5860 seizetheday Adet görülmeyince şişiyor bir süre ilk gebelik benimde öyle olmuştu ama sonra geçti a
2_melek_annesi seizetheday aynı durum bende de var 6+5 günlüğüm sanki 5 aylık haile gibi karnım var resmen 🙈
seizetheday Bryldz7 bana 2 hafta sonra gel demişti bakalım önümüzdeki pazartesi gidip sorcam ikiz falan olmasın da
Yasemen790 Benim de ilk hamile olduğumda öyleydi yani 4 5 haftalıkken. Şişlik oluyor ödem büyük ihtimalle. İlerki haftalarda geçiyor. Şuan 10 haftalık hamileyim kesinlikle o ilk haftadaki şişlik yok.