Benim 6+6 da kanamam oldu şimdi 7+4 reyim . Şükür azalarak bitti ama o günden beri yatıyorum ve en geç 2 güne bir kontrole gittim . Depo progestron ve sabah akşam progestan alıyorum . Aynı zamanda kan uyuşmazlığı için de enjeksiyonumu erken oldum . Kanama sebebi maalesef bilinmiyor ama ultrasonda kanama alanı hala duruyor ya vücut kendi emecek ya da kanayarak atacakmışım . Şimdilik riskli bir durum yok ama çoklu dinlenmen lazım dedi doktor . Size de çok geçmiş olsun , sağlıkla kucağınıza alın 🌸🙏