Merhaba iyi akşamlar bende 5+5 im benimde kahverengi lekelebmem oldu ilk gün adet agrisi gibi agri çektin biraz daha sonra geçti doktora gittim alt muayene bakildi kesenin büyüdüğünü söyledi ve düşük riski olduğunu söyledi igne verdi onu yaptırdım lekelenmem çok çok hala devam ediyor gri ye dönüş açık kahve değişiyor rengi ama aşırı az geliyor bende çok üzgünüm burada arkadaşlar normal olduğunu ve dinlenmem gerektiği söylüyor ama bakalum cuma günü kontrolüm var kalp atışını duymak için hayırlısı ile