Eminerd Haftadayım bebeğimde gelişim sıkıntısı var doktorum kasılmaların 1 saatte bir oluyosa gel dedi ve 2 saattir ara ara kasılmalar yaşıyorum sık 5 dkda bir tuvalete gidiyorum ve sanki 5 dk önce gitmemişim gibi idrarımı yapıyorum peçete koyuyorum diyebilirim ki 3-4 damla ıslanıyo sadece ve geçmek bilmeyen bel ağrım var sizce erken doğum mu ne yapmalıyım boşuna gitmekte istemiyorum
Gunes17 Eminerd doktor gel demiş bize mi soruyorsun hastaneye gitmen lazım tabi burda kim sorumluluk alarak bisey diyebilir ki