36+3 teyım herzamanki muanede doktorum ultarsonda bakarken nstye tekrar gerek duydu kalbi biraz hızlı böyle devam edicekmi bakalım dedı ve ilk nstem de 180 kadar gördüm kalp atışını ve biraz yüksek dedıler tekrar çektiler ama bu sfer sola yatarak ama normalde herzaman 140 larda atardı yaşayan varmı birde kasılmalarım çok oluyor sanki heran doğum başlıcak hıssıyatı var bende bu durumu yaşayan varmi ? Bırde aşırı hareketlı asla durmuyor artık canım yanıyor çok fazla 38 de sezaryanım var😟