Zeynaaa0101 Ya kızlar merhaba ben kesemi gördüm biraz geç öğrendim 5+1 de gittim kese göründü ama bebek daha gözükmedi normal mi? Aşırı korkuyorum
Smyye0303 Zeynaaa0101 6 haftadan itibaren içinde gözükür canim zaten kalp atışında duyarsın merak etme herşey sırayla meydana geliyo☺️
MucizemMart Zeynaaa0101 kötü dusunmeyin 6 haftalikken görürsünüz iyi dusunun iyi olsun o kadar minnakki ancak görünür☺️ betayi bilmiyormda pozitif dusunun☺️
Zeynaaa0101 Smyye0303 ya korkuyorum boş gebelik olur diye, betam 5441,20 den 12,356,40 olmuş 2,5 günde nasıl?