Merhaba anneler 9. Haftamdayim ve kafami duvarlara vururcasina 20 lik dis agrisi cekiyorum disin yarisi kirildi cekim bekliyoe pazartesi gunu kendimi hemen disciye aticam kadin dogum doktorumafa izin icin yazdim donüş bekliyorum bu haftalarda dis cektiren varmi cok korkuyorum bebegim icin ama inanin cok cok kötu bir duurmdayim