mbetuly Arkadaslar sehir dışındayım , 5 haftalık hamilr olduğumu öğrendim. Burada ki saglık ocağı folik asit olarak FOLBİOL yazdı Kullanan var mı çesitleri varmis sanırım bunun . Bana verdiği nasil iyi mi
Smyye0303 mbetuly canim folbiol ağır bir folik asit ben kullanıyorum anormal gebelik geçirdim diye yani oda .. sen nomal 400 mcg olması lazım eczaneye söyle bu miktarda olandan al folicus kullanmıştım bir ay sonra ona devam edecem bende mcg normal ayarda icicem
rabiaozcans mbetuly elenatal 2 tavsiye eder genelde doktorlar. içinde folik asit bulunan bir multivitamin. tavsiyem; direkt onu tedarik edin, folbiol’u bırakın. eczacıyım😊 ayrıca kendi doktorumda öyle tavsiye etmişti
Havvaca mbetuly ben diofol kullandım canım. Mavi renk olanı. Gebeliği öğrendikten sonra başladım 2 kutu içtim sonra onu kesip balık yağına geçtik. O da regenesis Max
Ftmnurkc Ben Imom kullanıyodum içerik olarak çok zengindi Balık yağı vardı içinde sadece o midemi bulandırıyordu ama bebeğime iyi gelmişti dediğiniz folik asiti bilmiyorum
mbetuly Smyye0303 özellikle de söyledim bunun çeşitleri oluyormus uygun olani verin ilk gebeliğim dedim bugun ictim sadece 1 tane niye verdi ki bunu bana
Smyye0303 mbetuly anormal sağlıksız gebelik falan olmadıkça yazmazlar. Ya bide sağlık ocağı doktoru ne anlar yani sasirmadim 5mg çok canim 400mcg olandan verilir hep bütün gebelere ben bile bir ay kullanicam sonra 400mcg folige geçecem sen düşün yani ya içebilirsiniz tabi içilmez değil de doktoruna gidene kadar bunu iç ozaman
Beybicik mbetuly Reçeteyle alınabilen, devletin ödediği tek folik asit folbiol. Onun da dozu gebelikte önerilen dozdan oldukça fazla. Eczaneye gidip ücretli olarak 400 mcg folik asit almanız gerekiyor.
mbetuly Smyye0303 pazartesi kendi aile hekimime gidicem ona yazdiririm tekrardan kullanmam daha özellikle söyledim hassasim ilk gebeliğim dedim çesit çesitmis dedim … neyse … Bugun içtim sadece bisey olmaz dimi
mbetuly Gayekaragoz ya salak mı bu kadın bana niye vermis 5 mg şeyi sizlerin kullandigi 0.4 mg benim ki 5 mg ya bisey olursa
Smyye0303 mbetuly ya hiç bişey olmuyor belki ilk gebeligin diyede vermiş olabilir yüksek doz icsende sakıncası yok arkadaşım 9 ay içmişti normalde folik asit 3 ay içilir yani sadece 12 hafta ben de içiyorum şuan sırf bebek daha iyi olsun diye dozu yüksek gelişimi daha iyi olsun diye yani anladinmi yüksek olunca sıkıntı yok kadın doğum doktorun degistirirse değiştirir yok devam et kullan derse kullanirsin
mbetuly rabiaozcans 1 defa ictim daha da icmedim yarin yenisini alip kullanmaya başlayacağım inşallah
rabiaozcans mbetuly insallah. elenatal 2 200 tl birşeydi en son. bu arada kan ve idrar tahlili yaptırdınız mı? tiroidlerinizde çok önemli, ilk trimesterde 2.5 olmalı en fazla🫶
mbetuly rabiaozcans ben 1 Haziran da kan verdim beta 192 ile ögrendim sonra 6 Haziranda kan verdim 5 gun sonra deger 2152 çıktı ondan sonra daha kan vermedim yarın tekrardan bi gidip degerlerime bastırayım diyorum