Selam bende 2018 de tanı aldım ve diyetime uyuyorum yıllardır kilo alamayan bünyeme bebiş iyi geldi sanırım 42 den 57 kiloya kadar bile çıktım şu an kaçak yaparsanız ishal vs yan etkiler önce sizi sonra dolaylı olarak çocuğu etkiler bizde şimdilik herşey yolunda çok şükür pek çok şeyin hazır yapılmışına artık internetten ulaşıyoruz ama daha da ilginç geleni buraya gelen ve bir şekilde benimle iletişime geçen depremzede bir aile vardı eşi çapraz bulaş hakkında bilgi sahibi , hiç aklıma bile gelmezdi o kadar unutmuşum kadın içli köfte yapıp eşi ile gönderdi bu da bebeğimin nasibi oldu galiba aşerme vs Allah’ıma bin şükür hiç bir sorun yaşamadan geçiyor şimdilik gebelik ama sizlerden ricam var doğum sonrası süreci özellikle ek gıda dönemi deneyimlerinizi de burada paylaşırsanız çok sevinirim aklıma en çok onlar takılıyor