Selim_Alparslan Kızlar 23. Haftamıza giriyoruz 2 gündür uyandığımda sol el ve kolum uyuşmuş olarak uyanıyorum sizce nedir ? Yani üstüne de yatmıyorum her zaman yatış pozisyonum 🙄
Hilgl Selim_Alparslan ben biraz daha ileriki haftalarda yaşadım ama farkettim ki ne zman elim kolum uyuşsa sırt üstüyüm o yüzden sol tarafınıza yatmaya çalışın doktoruma söyleyince de bana magnezyum vermişti bunu bence doktorunuza da danışın sevgiler
Selim_Alparslan Hilgl bende zaten sağ sol yatıyorum sürekli canım , magnezyum kullanıyorum ama doktora söylerim 2 hafta sonra kontrolüm