ayseeray1 Merhaba,yaklasik 2 hafta once sezeryan oldum,vucuttaki tuyleri nasil temizlediniz,ameliyat yeri var,tuy dokucu mu,jilet mi kullandiniz,yoksa tuy temizliği yapmak için erken mi..
Ecem95 ayseeray1 benimde spinal sezaryendi ama ben doğumdan 7 gün önce ağda yaptırmıştım 43. Güne kadar kıl tüy sorunum yoktu bugün 48 günlük oldum 40 gün icin kontrole gideceğim diye mecburen ilk defa jilet yaptım tüy dökücü riskli olabilir emziriyorsınuz sonucta birde kanamanız vardır muhtemelen genital bölgenizi bence kanamanız bittikten sonra alın
poyrazin_annesi28 ayseeray1 Koydum aynayı önüme dikkatli bı sekilde jiletle yaptım. Siz de dikkatli olun 🌸