
Kızlar yumurtlamanın 17. Günü bugün. Ben regl olmayı bekliyordum düzensiz oluyorum zaten öylesine elimde ovulasyon testi vardı akşam akşam yapayım dedim ve anında kopkoyu oldu. 9 ya da 10. Gününde kan vermiştim hiçbir şey çıkmamıştı. Hamile olabilir miyim? 🥲🥲