Aylanursu Ucankus Bence önemli değil ben kaset testimi bile gece 2 de yaptım ama genel olarak ilk idrar öneriliyor ☺️
Ucankus Aylanursu bende ilk gebeliğimi öğlen yapmıştım ama şuan adet günüme daha var ama kaset testte 2. Çizgi silik çıkıyor herhalde varsa erken gebelik testinde de çıkar değil mi
TugSozTan erken gebelik testinde kıpkırmızı çıkmıştı aynı zamanda kaset yaptım o silik çıkmıştı ertesi gün ilk idrarlar yapınca o da kıpkırmızı çıkmıştı