buglem07 arkadaslar allah nasip ederse pazartesi gunu dogum var hoca sabah 8 kahvalti dedi 12 dede vurda ol dedi ama bqzi kisiler kahvalti edilmez dedi sizce ne yapmalaiyim
yinehamile buglem07 doğumum normal başladığı için, bana sabah hastanede kahvaltı yerine şekerli su ve bisküvi yedirmişlerdi , öğlende son dakika sezaryene alınmıştım, son zamana kadar suda içiyordum.
71oyku81 buglem07 merhaba be imde pazartesi sezaryanim var sabah 8 de burda ol dedi doktor 12 den birsey yeme icme dedi oruc gibi düşün dedi ilk seni alicam zaten dedi
Hilalilkan Bugün görüştüm doktorla Çarşamba sezeryan günüm gece 12 den sonra su bile içme dedi spinial olucam 😊
71oyku81 buglem07 ya hayirlsii ile yarin bebegimiz kucagimizdq olucak allahin izni ile agrisiz sizisiz doğum olur ins