Mutluemos Son zamanlarda hareketleri azalmaya başladı hareket var ama cansız ve sık değildi.1 Aralık’ta doktora randevu aldım (devlet hastanesi) söyledim doktorun cevabı (Gümbür gümbür tekme atmasını bekleme)nst’ye git gel bakarız dedi gittim 2 kez hareket yok oradaki hemşirelere de söyledim doktor karar verir dediler.Ultrasyonlada baktı birşey yok dedi gönderdi.Eve geldim ertesi gün hastalandım sırtım tutuldu hareket edemiyorum boğazım şişti etlerim dökülüyor üşşüttüm dedim bebeğimin hareketleri 0 düştü hiç hareket yok eşim dediki gidelim hastaneye gittim ya doktor baktı birşey yok dedi gönderdi ben hastalandım etkilendi herhalde dedim.Ertesi gün hiç hareket etmeyince gittim kalp atışı yok denildi.Doktor doğumdan sonra bakarız neden öldüğüne filan dedi doğum yaptım odada ebeler doktorlar hepsi çok üzüldü annesi boynuna kordon dolanmış hemde 3 kez denildi.Benim o anki feryadım hastaneyi inletti bilerek isteyerek yapmadım o an öyle yaşadım bebeğime bakamadım aldılar götürdüler görürsem ayrılamam dedim doktora.Yatakhaneye çıktım sabaha kadar yandım kavruldum sabaha kadar bebek ağlamaları kulaklarım da çınladı göz yaşım dinmedi 😔Ahirete kaldı yavrumun kokusunu doyana kadar içime çekmek ,sevmek , öpmek,doyana kadar yüzüne bakmak.
Rabbim kimseye yaşatmasın.Buda bizim sınavımızmış inşallah başarılı oluruz sınavımızda asla isyan etmedim Rabbim verdi Rabbim aldı.