2_melek_annesi insanı zaten bu belirsizlik yoruyor ben dış gebelikten sanarak çok korkmuştum, düşükte olabilirdi kafamda sürekli ihtimaller dolanıyordu elhamdülillah korktuğum şeyler olmadı ilk randevumda kesem görünmemişti acile gittiğimde doktor kesen oluştu kalbi atmaya başladı deyince çok mutlu oldum çok sevindim ve o keseyi ilk gördüğüm andan beri gözümün önünden hiç gitmiyor, bizim elimizdende dua etmekten başka bişey gelmiyor, ama biz yine de şükür edip sabırla bekleyeceğiz anneliğin daha en başındayız, ileride kim bilir ne imtihanlardan geçeceğiz, Rabbim beterinden korusun hayırlısı olsun