Kızlar fikir olsun yada eksiğim varsa siz söyleyin. Ağustos başı gibi doğumum var ikinci sezeryan olcağı için 37-38de alırlar diye düşünüyorum. Hastane çantamı hazırladım.
Bebek için 2 tana alt üst takım 1 tane tulum 3 tane zıbın 3 çorap 3 eldiven 1 müslin örtü 1 kundak 1 pişik kremi 20 adet bez 1 tane ıslak mendil.
Kendim için 2 tane pijama takımı 2 tane yarım atlet 3 tane iç çamaşırı 1 terlik 3-4 adet büyük boy ped 1 tane hasta bezi.