Dersim3 Grsost 17 de söyledi doktorumuz 28 e kadar geçer dendi şuan 18+2 yım 22 haftasında detaylıca gircem
Dersim3 Eğer kalbinde de bişey görürsem test onercem dedi ve görmedi sadece detaylı ultrason bir dedi com araştırdım sordum sorusturdum geçiyormuş diyorlar ama geçmeyen var mı onu soeayim dedim zaten ikili test taramam da temiz çıkmıştı
Grsost Dersim3 Kalbinde bir şey görmedim diyen hangi doktor? Perinataloga ya da ayrıntılı ultrasona girdiniz mi?