Mekklc ilk kızımda bitlise dugune gitmistik sürekli uzanma ihtiyacı hissediyordum, hem enerjik ama sürekli ayaklarım uzansin istiyordum 😅 bigün çok başım ağrıdı,göğsümün üstüne yatamıyorumdum çaydan tiksinmistim, İstanbula dönüşte test alıp otobüse bitmiştik, ilk mola yerinde Bingolde otobüs terminalinde pozitifi görmüştüm, amcaların icinde kocama sarılıp tekrar yanyan otobüs yolculuğumuza devam etmistik😅😅😅😅
Diğer kızımda gece uyurken midem bulandı,lavaboya zor yetişmiştim.Ertesi günü test alıp pozitif görmüştüm. Başkada belirti hatırlamıyorum bu kızımda.
Şimdi 3.yu istiyoruz bakalim.