Ceylankayra 6 aylık hamileyim ikinci kızım ilk kızımdan olan dikişlerim ağrıyo ve şişmiş sebebi nedir aynısını yaşayan varmı 🥴😆
Esoo0698 Pinklove Muhtemelen sezeryan dikişinden bahsediyor bende 7 aylığım ve bebek hareket ettikçe dikişlerim sızlamaya başladı
Ceylankayra Pinklove tabiki ilk doğumum da yırtılmam olduğu için 6 7 dikiş yedim şuan ikinci gebeliğim dikişlerim şişmiş ve ağrıyo
abhamit533 9 weeks PP and I swear I remeber the pain so clear. I was waiting for that 6 day mark so my OB could cut the knot from the stiches. On that day I felt relieve and then the last few days until around 4 weeks or so. It felt sore
Pinklove Ceylankayra o dikişker 40 güne düşüyor iyleşiyor. 40 gün içersinde hamile kaldıysanız bilemem
Ceylankayra Pinklove Pinklove 3 yıl arayla hamile kaldım doktoruma sordum bebek aşağıya baskı yaptıgi için dikişlerin şişmesi normal dedi yani dediginizle bir ilgisi yok sizin ilginiz dışında bir konu bence normal doğum yapıp dikişleri olanlar anlar beni anca 🤷