Karadenizzz61 Kızlaar 12 haftalıkken doktorum kız demişti hatta burada tahmin yapanlar hep erkek demişlerdi yanılmamışlar 15 haftalık tekrar gittim erkek dedi doktor 😂😂😂😂 Duygularım darmadağınnn
Aysee1123 Karadenizzz61 Doktorunuz nokta atışı yapmamış malesef oluyor böyle. Bu işler doktordan doktora çok farkediyor ya. Bu haftada erkek denildiyse erkektir ☺️
bebegimmm60 Karadenizzz61 zaten 12 hafta cinsiyeti öğrenmek için erken bir hafta doktorunuz net olarak nasıl kız demiş, hayırlısı olsun sağlıklı olsun canım
anneoluyoruuumm16 Karadenizzz61 aaa bizede 11 haftada kıza benziyor dedi. 14 haftalık olduk bir hafta sonra yine gidicez. Ama biz kıza benziyor da kızdır diyorduk 🤭 her an herşey olabilir yani