YigitPoyrazMomm bacım seyit onbaşı gibi yatak kaldırırsan ağrın olur tabiki ben hamilelikten önce de kaldırmadım yatak baza hep eşime söyledim o yardım etti hamileyken dokunmadım bile, sen de hamilesin biraz dikkat etmelisin bence. Şimdi yavaşça elindeki yatağı bırakıp dinlen.😀 Ağrın geçmezse de doktora git bence