A_sli10 ne sebepten dolayı erkenden yapıyorlar daha haftası var bebeğin belki kendiliğinden gelecek. Ben 39+4 te doğum yaptım. Suyum nişanım geldi Kendi sancım yoktu açılma vardı (2. Doğumum) suni sancıyı verdiler 15-20 Dk bile sürmedi. Hemen doğumhaneye çıktık. Kimsenin hikayesi de korkutmasın seni herkesin acı eşiği farklı. Zaten bir anda yüklenmezler ilk önce verir bi bakarlar açılma var mı yok mu diye. Mesela benim hastaneye girmemle doğum yapmamın arası 1 saat 45 dk. Kendinizi strese sokmayın inanın herşey çok güzel olacak 🤲