Bende geçenlerde oldu, 7-5 cikti hastanedekiler kadınlar icin normal dedi, doktorum da su an 16 haftada olduğum icin şimdiki tansiyon gebelikten olmaz 20 hafta sonrası gebeliğe bağlıdır dedi, vücut susuz veya tuzsuz kalmis olabilir dedi tuzlu ayran falan içtim ama o gün tüm gün ciddi baş ağrısı yaptı ağrıdan tahmin ettim tansiyon olduğunu