baybarsmom Zeynep1080 oyalanacak bir şey bulmamız lazımm diye düşünüyorum kafa dağıtacak. İnternette görüyorum nakış dokuyorlar keçeden bir şeyler yapıyorlar bebekler için bugun kırtasiyeye gidip keçe alıcam valla kesip biçer isimlik yapmaya çalışırım hiç değilse zaman geçer kendimle baş başa kalmam kendimi dinlememiş olurum. Ay sıkıntıdan sürekli bir şey yiyesim geliyor birde şeker çikolata falan gidişat iyi değil yani bide gebelik şekeri çıkarmı diye düşünmek üzülmek istemiyorum
cevriye35_ baybarsmom Evet öyle güzel şeyleri düşünmeliyiz mesela bu hamilelik zamanlarımızı bile özleyecegiz o yüzden tadını çıkaralım kendimizi motive edelim bize bizden başka fayda yok🫠
baybarsmom 2kizannesi- allah gerçekten yardımcımız olsun bedenen zorluk çekiyoruz bide üzerine manevi zorluk ekleniyor bakalım bugun nasıl bir ruh haline sahibim 😂
baybarsmom Dilaraanl bu haftalarda benimde aklıma geliyor geçmişte yapılanlar şuan da yapılanlar ve olduğundan fazla abartıyorum uzatıyorum konuları o yüzden kimseyle konusmuyorum ay iyice yalnızlastırıyorum kendimi nasıl olucak ya tahammul seviyem bitti
Dilaraanl baybarsmom kavga etmektense bi süre görüsme bence de daha iyi canım. Kendine geliyosun toparlıyosun toparlamak zorundasın ben kendime böyle diye diye iyilestim cok sükür. Ama dipteydim yani inan. İyice kendini bırakmadan sakinlestirmeye calıs. Cünkü bi taraftan da bebegi düsünmek zorundasın bu stres sinir ona da yansıyor cünkü.