Merhaba arkadaşlar oğlumun canı pasta istemişti bir tane kucuk aldim tek kisilik olandan 2 yada 3 çatal aldim pastanın tadı bozuk gibiydi bi değişik geldi yemedim geri sizce birsey olur mu 32 haftalık hamileyim bu arada esim gelince aliyim dedi ama dayanamadım gittim aldim pismanim suan eğer bozuksa 2 3 çataldan birsey olur mu lutfen cevaplarsaniz cok sevinirim