Eveet ben 36+4 te sezeryan doğuma alındım. İlk doğum ilk cocuk hicbisey bilmiyoruz doktorlar ne derse onu yapiyoruz fakat bazen dinlememek gerekir acele etmemek gerekir yoksa normal doğurabilirdim. Bu hikayemi sizinle paylasmak istedim cunku benim yasadiklarimi yasayin istemedim aceleci davranmayın doktorun her sozunu dinlemeyin. Hastaneye gitmiştik kontrole nst falan derken nstde sancilarim gozukmus ve her gittigimde zaten gozukuyordu ama ben hissetmiyordum. Derken doktor sancolarin gorunuyor senin yine dedi gel alttan muayne edeyim bakayim acilma varmi dedi bakti 2 cm acilman var dedi sana agri kesici yapsinlar tekrar nstye gir bakalim agrilarin hala devam edicekmi dedi. Gittim agri kesici serum taktilar genede sancilarkm kesilmemiş. Doktor sen 1 hafta 10 gune dogurursun dedi. Biz panikledik korktuk falan ama heycanlandikta. Aradan 4 gun gecti ben hastaneye gittim nstye bidaha alttan baktilar gene sancilarim varmis ve acilmam 3 cm olmuş. 4 günde 1 cm acılmış. Biz ilçedeyiz hastanede dogum yaptirmiyor merkeze gitmemiz gerekliydi bu yuzden ebeler bana dedilerki senin merkeze hastaneye gitmen lazim dogumun baslamis gibi bisey 3cm olmus acilman 4 cm de zaten dogum başlangici demek dediler bizde koştur koştur eşimle merkezdeki hastaneye gittik. Yatisimi verdiler. Suni sanci verdiler 21 saat suni sancı! Ve hala 3 cm acilmam vardi dedim beni sezeryana alın eziyet ediyosunuz bana eninde sonunda beni sezeryan yapcaksiniz biliyorum dedm şimdi alın dedim beni azarladilar özele git o zaman dediler neyse sustum. Bidaha alttan baktilar 4 olmus dediler ama bence 4 falanda olmadi bilerek 4 dediler ve dogumhaneye aldilar. Suyumu patlattilar egzersiz yaptirdilar 2 saatte orda aci cektim baktilar acilmam hala 4 sezeryana aldilar yoksa bebek susuz kalacak. Birde pişkin pişkin dedilerki hadi istedigin oldu sezeryana aldık seni dediler. Sagolun ya cidden. Demem o ki bekleyin evinizde cekin sancinizi özellikle ilk gebelik olan anneler. Heycanlanmayın doğum sinsi gelen birşey değil bir şekilde hissettirir kendini orda omur boyu kalacak hali yok sonucta cocuğun. Sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almanız dilegiyle♥️