Gercekgulbahar Kızlar 51 gün oldu doğum yapalı doktor spiral taktırmamı söyledi bende çok korkuyorum ya içine kaçarsa kayarsa diye Ne yapmam gerekiyor
cokkasmabeabi Gercekgulbahar ben taktırdım spiral ama kaymasına falan gerek kalmadı uymadı bana çok kanama yaptı cikarttirdim. Annemde 10 sene kaldı hiçbir şey olmadı.
Maviboncuk52 cokkasmabeabi ne kadar süre kaldı peki benim taktıralı bir buçuk ay oldu 15 günde bir regl olmaya başladım ve reglimin 7. Gününde kanamam yoğunlaştı 7 güne kadar ara ara oluyordu şimdi daha da arttı sizinde mi böyle olmuştu
cokkasmabeabi Maviboncuk52 baya vakit geçti üstünden tam hatırlamıyorum ama reglim temizleniyor 1 2 gün kalıyor peşine yine kanama başlıyordu yilmistim artik. Sizinki de bana benzer olmuş doktorla konuşursanız çıkartırlar yaramıyor demek ki size de. Kimine böyle sürekli kanama yapiyormus
Maviboncuk52 cokkasmabeabi doktoruma söyledim bi kaç ay takip et devam ederse tekrardan bi görüşelim dedi takip edeyim bakalım teşekkür ederim