GozdEge23 6 Haziran’da bebişim dünyaya geldi normal doğum yaptım dikişlerim çok acıyor birde bende hemoroid var tavsiyeniz nedir kantaron yağı sürülür mü hemşireler sadece tentürdiyot sür dedi fakat kurutuyor canım daha cok aciyor
Serap-asel GozdEge23 bence bu soruyu doktorunuza sorun Burdakı ınsanlar bunu bılemez bu işi bilen doktorlar eğitimini alan onlar
Hizligonzales GozdEge23 ben hicbirsey surmemistim doktorm sadece hergun dus almami soylrdi birde kabizlik ilaci yazmisti. Doktorunuza yinede bi danışın yinede
cokkasmabeabi GozdEge23 ben ikincide dikislerime kantoronla pansuman yapmıştım. Çok ağrı varsa buz sarıp koyun bide bacaklarınızı ayırarak oturmayın ki iyileşsin. Hemoroid yaşamadım bilmiyorum ancak kabız olmamaya dikkat edin dikisliyken tuvalet zor oluyor