Ogretmenms hıçkırık tutmuş olabilir🥹 anne çok sevdiği bir şeyi yediğinde, bebek amniyon sıvısından tadını aldığında heyecanlanıp fazla su yutuyormuş, bu da hıçkırık tutmasına sebep oluyormuş diye açıklamıştı bana doktorum. Genelde obur bebeklerde çok olurmuş, bizim küçük hanım baya obur olacak gibi görünüyor 🫠