Ben de 2 defa düşük yaşadım, ilkinde bebeği görmedik 5-6 haftada oldu, ikincisi 11 -12 hafta arası
Sebep - kan pıhtılaşmasıydı
Şu an coraspin kullanıyorum hamileliği öğrendiğimden beri
Pıhtılaşma hem erken hem etken olmayan kayıplara da neden olabiliyormuş