Herkese merhaba bugün iğnenin 15. Günü ve adet olmam tarih ama düzensiz adet gören birisiyim 3 gündür mide bulantısı hafif de kusma yaşıyorum birde baş ağrısı var bugün de sabahtan beri ishal olmuşum sizce iğnenin etkisi mi yoksa mide üşutmesi mi yasiyorum bu durumu yaşayan var mı