Brc1 Kızlar 33. Haftada biraz kasılmalarım olduğu için doktor tansiyon hapı verdi sabah akşam tansiyonum olduğu için değil erken doğum olmaması için veriyorum dedi aranızda kullanan var mı
gamzosgamzos Brc1 evet ben 29.haftadan doğuma kadar kullandım kasılmalarıma çok iyi geldi düzenli kasilmam vardı çok şükür bebeğim 36+5 te dogdu