Kızlar ben normalde özel de doğum düşünüyordum fakat bir arkadasım kss de doğum yaptıgını ve cok memnun kaldıgını söyledi malum doğum ücretleri yüksek birde dolarda artıyo daha artıcak gibi riskli bir hamileliğim yok o yüzden ben de mi devlete kaysam diye düşünmeye başladım aranızda kss de doğum yapan var mı siz ne düşünüyorsunuz ?