Slm kizlar 36 haftalikken dogum yaptim 14gun oldu dogum yapali dogar dogmaz enfeksiyondan yogun bakima yatirildi kuvezde kizim ilk verdikleri abtibiotik ise yaramadi ikinci farkli bi ilaca basladilar ondada birgun azaliyorsa diger gun artiyo dayancak sabrim kalmadi daha hic kucagima bile alamadim dokunamadim cok zoruma gidiyor sutum 200ml cikiyordu iki gogsumun toplaminda simdi uzuntuden 120-130 lara dustu . Enfeksiyondan yatip iyilesen varmi