Sadiye07- ben 77 kg ile hamile kaldım sonra 75 düştüm tekrar 78 oldum grip oldum çok ağır geçti yine 75 e düştüm o süre zarfında 2 hafta yani bebeğim hiç kilo almadı ben hastalıktan 3 kilo verdim şuan yine 78 oldum doktorum kilo almamak için beslenmediğimi düşünüyor sanırım 2. hamileliğim ilk çocuğum zayıf doğdu ve çok çektim o yüzden korkuyorum bu da zayıf olur diye