Pemberuya Kızlar ben de çağlar beyin hastasıyım sezeryan Doğum ya da normal Doğum ücreti nedir Bilgi verebilir misiniz?
Ftmlhn Pemberuya ben şuan başka ildeyim Allah kısmet ederse sivasta doğum yapmayı planlıyorum devlette kötü yorumlar okudum kötü davranıyorlarmış çekiniyorum cü de ücretli doğum nasıl oluyor hocalar nasıl bilgi verebilir misiniz?
Pemberuya Ftmlhn ben Üniversiteye gidiyorum çağlar beye randevu bulmak biraz zor ama ona zor şer buluyorum ve kontrolüme gidiyordum artık Doğuma gün almaya gideceğim kısmet olursa
Pemberuya Hiyaku öyle mi peki memnun kaldınız mı bide dikiş mi attı yapıştırma yapıyor diyenlerde oldu çağlar beyden için
Hrdl Ftmlhn ben medicanaya gidiyorum para verdiğin için çok ilgililer devlete bi kaç defa aciline gittim muayene bile etmediler
Pemberuya Hrdl o benim ilk dr umdu ama kanamam olmuştu çok ilgilenmedi sen yat sonra gelecem ben falan hemşireler bakacak dedi eşimde sinirlendi sabaha gelecekte sabaha kadar ya bişey olursa falan dedi sonra üniversiteye gittik öyle yani çağlar beye geçtim