Masalada Kızlar merhaba 36 haftalık hamileyim 35 haftalıkken doktora gittim bebeğimin kilosu 2 kg 300 gram sanki çok az değil mi bir de suyum da azalma var her an her şey olabilir eğer ki bebeğim erken gelse küveze girer mi acaba haftası da erken sanki çok korkuyorum inşallah kilosu artırmış şimdi Ya da çok hızlı kilo olması için ne yapabilirim lütfen fikirlerinizi alabilir miyim🥺
63_Emine Masalada bence kilosu çok iyi bu kiloda olanları küveze koymuyorlar başka bı sorunu yoksa inşallah Rabbim tamamını erdirsin ❤️ benimde halam 38 haftalık doğum yaptı 2500 kiloydu küveze koymadılar
Denizahsen Masalada bebeğinizin kilosu gayet iyi, çok takılmayın bunlara önemli olan sağlıklı olması , doktorunuz bebeğin kilosu ile ilgili bir şey söyledi mi ? Bizde 36+2 olduk bugün kilosuna bakıldı 2683 dedi doktor normal her şey yolunda dedi
Masalada Denizahsen yok bişey demedi malesef sadece suyum azalmış diye korkuyorum heran bişey olacak🥺 sizin kilosu gayet iyi
Bendenizanne Masalada arkadaşım 37 haftasında su azlığından doğuma alınmıştı tam 2000 gr dı bebeğin kilosu küvoze bile girmedi, sizede hayırlı doğumlar diliyorum inşallah vaktinde ve sağlıklı gelir ☺️💐
Denizahsen Mommyh her bebeğin kilosu bir değil ki kimisi iri olur kimisi minyon sizinkinin kilosu da fena değil sağlıklı olsun da
elif-asil Masalada yani burda sorup kıyaslama yaparsnz daha çok üzülür stres olursunuz… Bebeğinizin kilosu doktor saglıklı ve İİ dediyse bnce kıyaslamyın… Kimseye de aldrış etmeyn