Zelihaa1409 merhaba canım benim de rahmim kalp şeklinde uterus bicornuat hatta tıbbi adı çünkü diğerleri arcuat uterus ile karıştırıyorlar bende ameliyat olmadım ama serklajda olmadım doktorum dünya hastanesinde İbrahim demir şuan da 17 hafta olacağız doktorun sana dikkat etmen gereken şeyleri söyledi mi ben henüz perinatoloji uzmanına gitmedim gitmeyi düşünüyorum ❤️