betulkaya1 Merhaba kızlar 38+1 deyim . Pazartesi son kontrolüm var. Cuma günü de inşallah doğum olacak çok heyecanlıyım ,ilk gebeliğim . İsteğe bağlı sezeryan olacağım ☺️ Önerileriniz var mı ? (Doğum şekli hariç )
Berivanilky 37+3üm ben de Perşembe günü 38+1 olduğunda zorunlu sezeryana alınacağım🍀 tansiyon yüksekliğinden
Elif_p betulkaya1 anladım canım yanına nescafe al bolca iyü geliyor sezaryen den sonra baş ağrısı olmaması için bir de su depent kilot bezlerden al yanına gözün hiç Korkmasın spinal sezeryan cok rahat bir sey abartılacak hiç bir acısı yok merak etme