Happ bence kadınlardansa erkeklerin bu konuda bilinçli yada bilinçsiz stres yapması daha çok engelliyor bilmiyorum bizde aynıydık emin olun ama eşimin üstünde daha fazla baskı vardı ve ister istemez stres yapmıyorum desede yapıyordu, artık olmayacak diye kabullenip saldı muhtemelen o aralar nasip oldu bizede psikoloğa gidiyoruz şuan ve oda bu şekilde düşünüyor stres ve kaygısı fazlaymış bu konuda bana kıyasla ama yinede gerçekten nasibi vakti var umarım hayırlısıyla güzel haberler alırsınız