SedanurArs Selam, Etlik şehir hastanesinde doğum yapan var mı, Ya da yapmayı düşünen? Özele de gidiyorum bir yandan ama şehir hastanesini de merak ediyorum.
Senaykork SedanurArs Ben orda doğum yapicam , doğum yapan tanidiklarimda var, sancı esnasında refakatçi aliyolarmis doğum başlayınca cikartiyolarmis, abartilmicsk derecede şişe izin veriliyormuş şikayet pek duymadım yani
Fuhrer SedanurArs arkadaşım orada doğum yaptı doğuma doktorlar yerine stajyerler giriyor ve bilmedikleri için suni sancı verip kivrandirdilar.. çok acı durumdu en son başhekimi şikayette bulunduk doktor gelip dogurttu eğer imkanin varsa özele git yada doğumu iyi yapan doktor bul yoksa çok acı çekersin
Yorgn SedanurArs ben de sürekli bu hastane ile ilgili postlara bakıyorum .moralim bozuldu iyice kötü yorumlar görünce 2.sezryanim olacak çok korkuyorum. Allahım iyi doktorlara denk getirsin hepimizi 🤲