Nurkoylms ben çok memnun kaldım ama olay sadece kremde değil canım. Olay derinin nemini kaybetmemesi, nen kaybıyla çatlak oluşuyor. 30+5’teyim, çok şükür hiç çatlağım olmadı. Bio oil, lierac, arifoğlu hamilelik çatlak bakım yağı, bioderma nemlendirici krem, yves rocher nemlendirici, bir sürü çeşit çeşit doğal yağlar :) eline hangisi geçtiyse onu sürdüm, az değil ama bol boool yağlı yağlı oldu ve bol su içtim asla da kaşımadım.