asya2425 hakkınizda hayırlısı olsun mucizeler hep ansızın geliyo ben iki senedir bissuru tedavi gördüm çatlatma vs son ay yani bu ay başı aşılama tedavisine başlamıştık çatlatma iğnesi yaptım iki gün sonra aşılama için hastaneye gittim ve doktor catlamamis aşılama yapamayız diyip eve gönderdi beni biz eşimle tüp bebeğe karar verdik ve ben tüp bebek merkezleri arastirmaya başladım ve dün öylesine yaptığım bir testte pozitifi gördüm iki ayrı teste bugün tekrar yaptım ve yine gördüm elhamdülillah yani umudunuzu asla kaybetmeyin kafaniza takmayın kendinizi başka şeylerle meşgul edin olur insaAllah