Kucukmelegimmm Az once şiddetli bir kasılmam oldu kramp girer gibi kasıklarıma adet ağrısı gibi ama 10 kat fazlasıydı bir kac sn sürdü karnım sertlesti ve gecti simdi her yarim saatte bir oluyor bu doğum belirtisimi ??
Kucukmelegimmm smyylcn daha çok sıklaşırsa hastaneye gitmeyi düşünüyorum suyum falan gelmedi nisanim da yok
Dunyevi Kucukmelegimmm bende yolda yürürken yaşamıştım nefes alamamıştım o kasılma dan 3 gün sonrandoğurdum😂