BehiyeGrel normaldir canım ben zaten ilk 22 de hissettim pıt pıt atma seklinde simdi 25+2 yiz bugun pek oynamadı benımde kafam takıldı ama yarım saat önce dışardan bellı olcak sekılde yukarı tekmeler gordum hafifce içim rahatladı sende takma uyuyolar herhalde canları ne zaman isterse o zaman☺️☺️☺️